Opony zastosowane w samochodzie pancernym prezydenta (masa ponad 3 tony) dawały gwarancję poprawnego prowadzenia auta w przypadku przebicia. (komputer natychmiast informuje o spadku ciśnienia i należy zwolnic do szybkości bezpiecznej dla jazdy bez powietrza. Założono oponę zużytą , nie nadająca się do bezpieczniej eksploatacji. W czasie jazdy komputer informował o problemach z powietrzem (uchodziło) i kierowca to zignorował jadąc dalej z prędkością większą niż bezpieczna dla jazdy bez powietrza. Gdy wystrzeliła i powietrze natychmiast uszło prędkość okazała się zbyt duża do opanowania samochodu i z tego powodu nastąpił wypadek.aka ustawa , że układy taryfowe dotyczyć mają jedynie związkowców , jest zupełnie nierealna. wentylacja Warszawa
serwis klimatyzacji Warszawa przeglądy okresowe klimatyzacji Na jakiej podstawie związki zawodowe miałyby decydować jakie pensje pracodawcy płacą niezrzeszonym pracownikom.
W Niemczech sytuacja jest podobna , na taryfowe wynagrodzenia teoretycznie prawo mają jedynie związkowcy, ale pracodawcy płacą je wszystkim swoim bezpośrednio zatrudnionym. W interesie pracodawców nie leży wzmacnianie wpływów związków zawodowych w zakładzie, nawet jeśli to na pierwszy rzut oka to może wydawać się droższe , w ostatecznym bilansie opłaca się sytuacjach konfliktowych , chroniąc przed zbyt wysokim zrzeszeniem pracobiorców.
teraz cytuję
„Nawet podczas jej przestrzelenia w trakcie jazdy z dużą prędkością przed efektem wybuchu i destabilizacji jazdy ma chronić elastyczny pierścień zamontowany na feldze, który nie pozwala zsunąć się oponie z felgi. Z uszkodzoną oponą można podróżować do 80 km/h przez dystans około 80/100 km. Kierowca ostrzegany jest o utracie ciśnienia w oponie specjalną kontrolką na desce rozdzielczej”